środa, 13 lipca 2011

I'm so happy! :)


Dzisiaj, po naprawdę dłuuugich zmaganiach, udało mi się w końcu kupić bilety na pociągi. 1 sierpnia wyruszam w 2-tygodniową podróż po Indiach!! A plan jest taki:
  1. Chennai -> Delhi (33 godz. w pociągu!!)
    - 3 noclegi w Delhi (w międzyczasie oczywiście zahaczenie o Agrę i Tadż Mahal)
  2. Delhi -> Goa (32 godz. w pociągu!!)
    - 5 noclegów w malowniczym Goa w hotelu z prywatną plażą – nareszcie będę mogła sobie troszkę poleżeć na plaży - nie to co tutaj :)
  3. Goa -> Mumbai (13 godz. w pociągu – podobno przepiękne widoki)
    - 3 noclegi w Mumbai
  4. Mumbai -> Chennai (2-godzinny lot tym razem :) )

Już nie mogę się doczekać!! Spędzę ponad 3 doby w pociągach, ale co tam - nie wiadomo kiedy i czy w ogóle do Indii znów zawitam, więc chcę zobaczyć tak dużo jak tylko się da :) Tym bardziej, że znalazłam osobę, która chce się do mnie przyłączyć - wolontariuszka z Rosji. Nie widziałam jej na oczy jeszcze, ale mam nadzieję, że będzie nam się fajnie razem podróżowało :)




2 komentarze:

  1. gdzie spałaś w Goa? Jakieś rady?

    OdpowiedzUsuń
  2. Hotel Sunflower przy Calangute Beach. Tanio i jak najbardziej w porządku. A poza tym 2 min od plaży :)

    OdpowiedzUsuń