piątek, 15 lipca 2011

Niedzielny festiwal


W ostatnią niedzielę wybrałam się z dzieciakami na festiwal zorganizowany z myślą o dzieciach z Domów Dziecka i podobnych organizacjach. Miałam okazję zobaczyć ich w akcji podczas różnego rodzaju konkursów – od gier pamięciowych, poprzez konkurencje typu „pytania IQ”, mini-golf, taniec solo i w grupie, wybory miss i mistera, śpiewanie, aż po konkursy plastyczne. Dzieciaki nieźle się spisały i wygrały w wielu konkurencjach. Zobaczcie tylko co moje siostrzyczki wyczarowały na konkursie plastycznym – przepiękne! (flaga Indii, a pośrodku paw, czyli narodowy ptak tego kraju):



A to niektóre z prac konkurencyjnych zespołów:






Podczas festiwalu miałam okazję zobaczyć sporo indyjskiego tańca, ale też trochę bardziej nowoczesnego. Muszę przyznać, że niektóre dzieciaki po prostu wymiatają na parkiecie :) Zamieszczam kilka filmików dla ciekawych (niestety jakość filmików nagrywanych moim aparatem nie jest zbyt wysoka).







A tutaj taniec w męskim wykonaniu:


 
Jak zawsze wszyscy byli dla mnie strasznie mili. Co chwile ktoś zagadywał pytając jak mam na imię i skąd pochodzę. Zarówno dorośli jak i dzieci chcieli sobie robić ze mną zdjęcia. Czułam się trochę jak małpka w zoo, ale mimo wszystko to jest coś wspaniałego, gdy możesz wywołać dać komuś uśmiech tylko przez to, że Cię zobaczy, może sobie zrobić z Tobą zdjęcie, czy też zamienić kilka słów…



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz